BeBiie.. scHaZz LiieB diicH so aiiq... duH biiscH MaiiN LeBeN..! weiiscH des eiiq..?! hihi.. wiiLL diicH Niie verLiiereN..!!! uN wiiaH scHaFFeN das.. verTrau MiiaH..! LiieB diicH BeBiie.. <33 =*** uN verqiiSs Niie F+B [qLaiicH] beZz# RmX..!!! x33
| |
uN NocH Ma MaiiN BeBiie.. deiiN LäcHeLn iis so HaMMa sweeT.. hihi.. weNNs diiaH quT qeHT daNN qeHTs MiiaH au quT =)) LiieB diicH BeBiie x33
|