hey gidinin efesi
Iki sene önce bugün gelmistin bana.
Cok korkaktin. Seni annenden ayiranlardan korkman normaldi. Cok hircindin, icinde bulundugun transfer kutusunun kapisini burnunla acmaya calismis burnunun üzerinde yaralar acilmasina yol acmistin.
Bu aksam sarhosum dostum, dün ve ondan evvelki aksamlarda da oldugu gibi.
Balkondan düstügünü hatirliyon mu salak? 6. kattan düstün dile kolay...
Hem de benim yüzümden, az kalsin yüregime indiriyordun hiyar! N`olmus lan sana? Yemegini
bir saat sonra yesen geberiyon mu dingil? Bok mu var da gurur meselesi yapip balkondan atliyon inek? Madem ölmek istedin bari gelip yatagima iseseydin, isin garanti olurdu hiyar agasi seni.
Efendim ben sabahlari erken kalkan ve en erkeninden isyerime dogru yol alan (ki bu zaman, sabahin saat sifir5 civarlarini bir-iki dakika arayla dolasan zamanin aynisi olmakla beraber, Osmanin da kahvalti zamanininin aynisidir) mazbut (Doga olaylarindan etkilenmeyecek bicimde korunmus olan (yapı) anlaminda)
bir insanim.
Böyle bir garibani, normal saatinden tam bir saat evveli kaldirmaya tesebbüs edersen ve bu tesebbüsünde basari elde edersen ben senin kicina osmanli tokadini yapistirip, gelmisine gecmisine kücüf etmem mi? Ederim ulan hayvan, ne var bunu gurur meselesi yapacak?
Hem balkondan atlarken pisman olmussun biliyorum, delil var. Anten kablosundan tutunup götü kurtarmaya calismissin son anda ama kablo kayip gitmis patilerinden.
Olum sen dua et ki, düstügün zemin toprakti, ya beton olsaydi N`apcaktin?
Buyur? Madem öyle, niye mi agladim seni kucagima alinca? Ne aglamasi olum sana öyle gelmis o, yagmur damlalariydi onlar? Hava acik miydi?
Yagmur yok muydu? Ne biliyim lan ben, toz kacmistir gözlerime ovalamisimdir...
N`mi diyecektim?
Ha... O zaman, cok üzülmüstüm lan.
Saat beste uyandigimda senin yoklugunun farkinda degildim. Her zamanki gibi ilk isim olan sana kahvalti verme faslindan sonra dus aldim tras oldum ama senden ne ses var ne seda. Odaya girip kahvaltina henüz dokunmadigini görünce heryerde seni aramaya basladim.
Bakmadigim yer kalmadi balkondan baska, en son oraya bakmak istiyordum, bakamiyordum bile korkudan...
caresizce balkona gelip asagi dogru baktigimda, asagi sarkmis olan (yukari sarkacak hali yok ya) kabloyu gördügümde nerdeyse delirecektim. Iyiki ölmedin lan.
Gecenlerde ...
Neyse böyledce kalsin burasi osmancim, sonra devam ederiz sohbetimize... Evet evet baska ayni bir aksamda.