Unsre FrienzZz
Mia wollte erst omal sagn dass mia euch alle so derbe *lüb* habe un dass ia uns alle totaaaaaaaal wichtig seid ohne euch sin mia ein hauch von ga nix!!! un des is wa odda?? nahja also wenn jemand ned da steht dann schreibts uns einfach unten bei ins G-book abba bidde dann ned saua sein weil entweda had ma ka zeit odda kan bog odda ia khört einfach ned zu friends nei!!!!!!!